General,  Notícies FBME

Sorteig REAJ

Gràcies al nostre conveni de col·laboració amb la REAJ, posem a la vostre disposició i gaudí, un sorteig promocional de dos packs: experiència REAJ. On es sortejarà un pack en la nostra red social Facebook i l’altre pack, en la nostre red social en Instagram. Hi pots participar a tot dos!

Recorda que aquest any, al federar-te, adquireixes de forma gratuïta, el carnet d’alberguista amb moltíssimes possibilitats i avantatges. No t’oblidis de fer una ullada a la seva web i descobrir molts descomptes: www.reaj.com

REQUISITS DEL SORTEig:

  • Residir en les Illes balears i estar federat/da

    Podran participar aquelles persones que resideixen en les Illes Balears i estiguin federats/des en la FBME, majors de 18 anys.

  • TENIR COMPTE EN FACEBOOK I/O INSTAGRAM

    Només podran participar aquells usuaris/es que siguin titulars d'una compte en Instagram o Facebook, participant des de la mateixa.

  • DONAR LIKE AL POST, COMENTA I ETIQUETAR A 2 AMICS/GUES

    Els participants hauran de donar like al post, comentar la publicació en la xarxa social corresponent al sorteig, contestant a les preguntes del post i etiquetant a 2 amics/gues durant el periòde de participació. A més a més, de seguir les xarxes socials dels col·laboradors d'aquest sorteig FBME-REAJ.

  • UTILITZA EL HASHTAG: #FBMEYREAJ

    Ajúdens a difundir, es gratis!

CONDICIONS DEL SORTEIG:

  • UTILItZAR NOMÉS UNA ÚNICA COMPTE DE RRSS

    Cada participant només podrá participar amb un únic perfil de la xarxa social corresponet. Si es detecta que un participant utilitza diversos perfils de la xarxa social corresponent, quedara desqualificat.

  • UNA PARTICIPACIÓ PeR PERSONA

    Encara que els/les participants facin més d'un comentari a la mateixa publicació, només participaran amb una única participació en el sorteig aleatori.

consulta les bases del sorteig

Abans de participar, consulta les bases del sorteig. Clica aqui.

Gracias a nuestro convenio de colaboración con la REAJ, ponemos a vuestra disposición y disfrute, un sorteo promocional de dos packs: experiencia REAJ. Donde se sorteará un pack en nuestra red social Facebook y otro pack, en nuestra red social en Instagram.

Recuerda que este año al federarte, adquieres de forma gratuita, el carnet de alberguista con muchísimas posibilidades y ventajas. No te olvides de echar un vistazo a su web y descubrir muchos descuentos: www.reaj.com

REQUISITOS SORTEO:

  • Residir en las Islas baleares y estar federado/A

    Podrán participar aquellas personas que residan en las Islas Baleares y estén federados/as en la FBME, mayores de 18 años.

  • TENER CUENTA EN FACEBOOK Y/O INSTAGRAM

    Sólo podrán participar aquellos usuarios/as que sean titulares de una cuenta en Instagram y en su defecto, Facebook, participando desde la misma.

  • DALE LIKE AL POST, COMENTA Y ETIQUETA A 2 AMIGOS/AS

    Los participantes deberán darle like al post, comentar la publicación de la colaboración (FBME-REAJ) en la red social correspondiente al sorteo, contestando a las preguntas del post y etiquetando a 2 amigos/as durante el periodo de participación. Además de seguir las redes sociales de los colaboradores de este sorteo.

  • UTILIZA EL HASHTAG: #FBMEYREAJ

    Ayúdanos a difundir, ¡es gratis!

CONDICIONES SORTEO:

  • UTILIZAR UNA ÚNICA CUENTA DE RRSS

    Cada participante sólo podrá participar con un único perfil de la red social. Si se detecta que un participante utiliza varios perfiles de Instagram será descalificado.

  • UNA PARTICIPACIÓN POR PERSONA

    Aunque los participantes escriban varios comentarios en una misma publicación, solamente participarán con una única participación en el sorteo aleatorio.

consulta las bases del sorteo

Antes de participar, consulta las bases del sorteo. Click aquí.

Comentarios desactivados en Sorteig REAJ